Pages

Saturday, September 1

Selamat Hari Raya.

Assalamualaikum kawan kawan :) macam mana raya anda? adakah ianya sangat menarik ? harapnya begitulah. Di hari raya ni tak boleh nak masam masam. kan hari yang mulia jadi kita perlu menyambutnya 
dengan hati yang gembira. hehe.

Seperti biasa aku dan keluarga akan pulang kedua dua kampung. Untuk tahun ni aku pulang ke kampung mama dahulu dan selepas itu baru lah kampung sebelah ayah. aktiviti biasa yang dilakukan setiap tahun oleh aku mahupun kalian semua mesti serupa kan. 

pagi pagi mandi sunat raya, pakai baju cantik cantik, berwangi, bersiap solat raya, selesai tu melawat kubur, bersalaman salaman dan seterusnya menikmati juadah raya. sangat best bila melakukan semua itu. tetapi ia hanya berlaku sekali je dalam setahun :’)
tak tahu nak cerita apa. hee. mehlah tengok gambar je, kerana setiap gambar ada cerita. haha


Tengok para para ayah bila salam dengan atuk, ayah aku siap sempat gelak lagi. hehe.

Dengan sepupu. tak ramai lagi yang sampai time pepagi ni.

Eksaited dapat duit raya dari makcik. hehe. btw, I love this picture.

Abaikan keserabaian muka aku dan perhatikan kecomelan anak buah aku. haha. susah bona haa budak comel ni nak senyum, kuat makan. anas farhan, adik ni ada kembar perempuan :)




beraya di kampong perak pula. bersama sepupu rapat, wanie.

 
mereka si cantik kan?

mereka sangat sporting and I like 


Eeh sampai sini sahaja cerita raya. sekian sahaja entri hari raya yang ringkas dari Tania Fatin Musatafa
Assalamualaikum J

No comments:

Post a Comment