Pages

Saturday, November 10

Dan Bila Bukan Aku Yang Punya


Mengharap ..
Semoga suatu hari kita bersama,
Semoga kita menjalani bahtera rumah tangga,
Semoga kita susah senang dengan redha Nya,
Semoga kita kekal selamanya..

Tetapi, Apakan daya..
Bila aku cuba gembira bila bersama kau sentiasa,
Bila aku tidak sempat menjadi pilihan nya
Bila aku yang hanya menjadi teman rapat di dunia
Bila aku yang hanya berkongsi kasih dan bukan cinta

Akhirnya,
Bukan jodoh kita untuk bersama,
Ada yang lebih baik untuk engkau di sana,
Dan mungkin yang lebih baik untuk aku si sini juga,
Aku yang yakin Dia menetapkan yang terbaik untuk kita,

Aku mohon,
Pilih lah aku sebagai bidadari mu di sana,
Aku berdoa agar kita bertemu di syurga Nya
Juga berdoa kau ada untuk ku sebagai bidadara,
Semoga engkau damai di sana..


No comments:

Post a Comment