Pages

Wednesday, May 1

End my diplomaaaaaaa

Hai semuaaa. Assalamualaikumm !
Pejam celik pejam celik. Habis dah sem 6. Cepat betei masa berlalu. Sibuk teramat. Sampai blog ni nak jengok pun tak sempat. Apatah lagi nak menaip. Jauh sekali. Untuk tahun ni 4 bulan bersamaan dengan 120 hari Cuma ada 4 je entry. Mak aih, ciput nyaa lah cerita kita. Hihi

Nak buat cano, kewajiban belajar lebih penting, #eh. Macamlah aku ni rajin sangat!

Okay lah, Cuma nak singgah kejap je. Cuma nak bagitahu yang aku dah habis diplomaaa. Cuma nak cakap yang aku dah boleh duduk rumah goyang kaki. Cuma nak nak bagitahu yang aku dah punya rutin harian sebagai surirumah, almaklumlah mama aku siap dah sound awal yang cuti ni aku kena masak. Kihkih. Cuma nak bagitahu yang aku free dari kuiz,test,assgmnt. Cuma itu saja. Hahahah!

Apa apa pun, cuti ni aku ingat nak cari kerja. Boleh kumpul duit nak kawin walopun belum ada calonnn.
Itu saja. Boi kome mengekomaa ! jaga diri.

2 comments:

  1. duduk rumah goyang kaki pun best apa...tp dpt cari keje lg best

    ReplyDelete
  2. tania dah kerja sekarang ni. hehe

    ReplyDelete