Pages

Thursday, May 24

MEKASIH dari SAYA :D

Entry ni aku rasa macam nak sangat buat walaupun insan yang aku nak tujukan UCAPAN terima kasih NI tak mungkin akan baca. Bukan tak mungkin, malah memang tak akan baca.
Ucapan terima kasih untuk semua yg trlibat waktu aku prktikal dulu. 
*PENDEK DAN PADAT.

TERIMA KASIH untuk MAMA :’)
Kejut kakak  bangun pagi dengan penuh sabar. Haha. Ouh ya, aku bukan sukar bangun pagi tapi masih mahu diulit mimpi indah sambil diselumuti dengan selimut gebuu :P
Buat kan kakak bekal setiap hari pergi kerja. Dah besar pun masih ade bekal tau. Hihi.

TERIMA KASIH untuk AYAH :’)
Hanta kakak pergi dan balik kerja .  Dalam kereta syok je tido. Betuah punya anak.  Maaf ayah ;)
nasib baik tempat kerja aku dgn ayah sehala.
*inilah padah bila tanak ambik lesen kereta awal awal dulu. alasan takut nak bawak  
-___-‘’

TERIMA KASIH untuk STAFF BIOMEDIC
Ajar aku yg sedikit blur sampai faham. Kasi cuba itu dan ini. Kongsi pengalaman dan segalanya.
Tahan dengan perangai aku yg simpang siur.

TERIMA KASIH untuk KAWAN KAWAN
Tolong aku buat itu dan ini, tunjuk aku bila tidak kefahaman, beri keceriaan setiap hari.

TERIMA KASIH untk staff  IT DAN ENGINEERING
Kasi pinjam tools, kongsi cerita, betulkan laptop, kasi tumpang bilik bila bosaan nk kerja atau kate lain nya,tumpang melepak :D

TERIMA KASIH untuk AKAK AKAK LAUNDRY DAN PAKCIK GUARD
Suka aku bila borak dengan diorng ni. Peramah. Tak sombong. Byk cerita.

TERIMA KASIH untuk NURSE NURSE
Hanya pada yang beri kerjasama :P

Last but not least

TERIMA KASIH pada cik abang front desk
Mekasih ya atas pemberiannya ….
Dia kasi ini bila tahu kami dah nak blah dari tempat tersebut …


Kami renung choki choki itu dengan pandangn tajam dan mendalam. 
Tiba tiba..


TERIMA KASIH sekali lagi
wasalam :)

No comments:

Post a Comment