Pages

Friday, May 18

Selamat Tinggal !

Assalamualaikum. 


Cuba buat entry seringkas yg mungkin, sebab nak run tengok super spontan. sokong beruang comel ya kerna beruang itu comel macam aku (; 
okay,hanya cebisan tentang aku yang sudah tamat latihan industri dengan jayanya. jaya ke ? HAHA. 

5 bulan berhempas pulas menunggu waktu tamat LI -____-'' 
Bila dah sampai hari terakhir. rasa macam ''eyh, kenapa kejap sangat ni ? boleh sambung lagi tak ?'' 

biasa lah, 6hari seminggu datang kerja. menyampah rasanya. tapi di situ lah tempat aku mengenal lebih dalam ape itu 'medical electronics' :') terima kasih, Alhamdulillah !

tanak bebel panjang. tengok gamba je lah.
*dah 9.30. lagi 30 minit super spontan*

bubble bubble cinta :D

we r from biomedic. eng. it and exec !

budak praktikal dan staff bergabung. wehuuu~

staff engineering

ini bos biomedic saya ^.^/
yang cool lagi stylo!


kita suka sangat gamba bawah ni, macam suweet :')
selamat tinggal, akan saya rindu semua !
sekali lagi terima kasih untuk yang ini KLIK SINI :')

tenet lembab macam harem.
 tanak upload lagi. 
sekian sahaja 

beruang comel kalah,ohmai :(

ouh, ya. bubye admire :')

2 comments:

  1. napa bubye admire tu colour grey ? amboi.. xnk org baca la tu kononnn :P :P :P hehe.. waw.. i will sure miss u too miss tania.. huuhuu

    ReplyDelete
  2. to unknown :D halamak. nampak ke itu grey colour ?? kantoi pula :P
    thank you , take care ya balik :')

    to akmal , rilexx sampai lebam. HAHHA

    ReplyDelete