Pages

Thursday, December 15

Alhamdulillah !

Ya Allah aku lega sangat lepas dah cek result. Alhamdulillah semua lulus dan masih 3 pointer . Penangan nak tengok result ni memang hebat. 3 hari berturut aku mimpi pasal result keluar tp bila time nak bukak result tu mesti tiba masa mama aku kejut subuh ==’’ jadi, memang tak nampak lah berapa result yang aku akan dapat . Paling teruk aku tak boleh tido satu hari ,sehari sebelum aku nekad nak tengok result. Ikut hati memang taknak tengok langsung. Bia sampai habis praktikal bulan 5 tahun depan baru tengok. tapi mengikut kehendak hati yang tak tenteram. Kene kuat jugaklah bila nak tengok.HAHHAH! Apa apa pun sekarang dah boleh tido lena. Dah boleh golek kiri kanan dengan tenang :D  Alhamdulillah. Syukur sangat. 


Terima Kasih pada pensyarah yang tahan dgn perangai tania yang blur dan suka buat buat paham ,
 mama dan ayah yang selalu bg semangat walau pun trang tang tang nampak kakak ni malas nak setadi -..-, 
kwn kwn kelas yang selalu bantu sampai aku betul betul paham. 

pada yang puas hati dengan keputusan , aku ucapkan tahniah ! :)
pada yang kurang memuaskan, cuba lagi. insyaAllah kegagalan itu satu titik kejayaan anda. Amin :)

No comments:

Post a Comment