Pages

Saturday, December 17

Theodore and Eleanor

Semalam lepas selesai beli baju ayah untuk ke dinner ofis dia malam ni, kami terus decide gerak cinema lepas maghrib. cerita atas keputusan adik aku yang bongsu. alvin and the chipmunks 3 (chipwrecked). 

theodore
eleanor


Motif cuma nak bagitahu yang Aku ADORE gila dgn dua ekor tupai ni. Sebab mereka comel macam saya :D Lagi lagi kalau dia buat muka kesiannn. Rase macam-nak-cubit-cubit-pipi-dia-yang-gebus-sampai-lebam !
aku nak beli bear theodore ni. Seriousss! Buat mase ni aku cari cari belum jumpa lagi. Masih mencari. Ada sapa sapa pernah jumpa ? Bagitahu ya. Heheh.

# Ape ape pun alvin and the chipmunks ke 2 paling best antara yang pertama dan ketiga. Layan cerita mcm ni dengan family memang seronokk  :D

No comments:

Post a Comment