Pages

Wednesday, June 20

Selamat Hari Ayah

Untuk ayah tersayang, paling di sayang. Tiada ayah yang lebih aku sayang. hihi.
SELAMAT HARI BAPA!

Hujung minggu lepas, kami tiga sekeluarga menyambut hari bapa . 
Dekat kg,  bersama atuk :)
So, plus minus ade 4 warga bapa lah.
Sweet betul mama mama kami ni rancang untuk suami mereka bagi pihak anak anak seperti aku.
Buat makan makan . Diet hapus dek kelazatan makanan yang dihidangkan -..-

my untie made this cuteeee cake.
ohhmaii sangat lemak berkwimm :D



Sempena hari ayah untuk tahun ni, 
Aku buat kad yang simple,
hadiah untuk ayah
l
l
l
V

ILOVEYOUAYAH

ni yang kurang gemar bila buat entry emosi. 
tetiba teringat masa ayah jaga aku dekat hospital.
sepanjang sebelum dan selepas aku buat pembedahan :')
sungguh aku terharu.
pengorbanan menjaga aku siang dan malam bertidokan kerusi malas.
sementara mama di dalam pantang ketika itu.

okay tanak teruskan, cukup emosi :')

Jasa IbuAyah kita memang tak termampu untuk kita balas, tapi berdoa untuk kesejahteraan rahmat dari-NYA untuk mereka setiap hari sudah tentu boleh kan?

pst, act hari hari adalah hari ayah :')

3 comments: