Pages

Friday, June 15

Walnut Wink Wink

Aku ada sorang kawan ni,
Nama dia nur hazwani,
Perangai gangsta tp baik hati,
Suka senyum nampak gigi putih bersri.

Kami datang bersama tiap pagi,
Sebelum masuk kerja kami exercise mulut,
Ouh, bukan mengumpat tp imbas memori,
Memori yg lepas dan hampir luput.

Waktu Balik jalan bersama,
Sambil berjalan bergelak ketawa,
Gelak kuat tak peduli siapa,
Yang penting hati kami gEmbira.

Haha, see my pantun yang tunggang terbabas di atas.
Saja mencuba mengasah bakat dalam memartabatkan bahasa *takde kene mengena.

Hazwani hasan
Kawan sekelas selama 2 tahun di teknik dahulu,
 Memilih tempat praktikal yg sama walaupun berlainan tempat pengajian dan juga course,
Kau lari bidang it, manakala aku masih terus di takuk elektrik
Akhirnya, kami bersama berjumpa semula.

Kawan yg slumber tp suweet, 
 sangat tak kedekut bila berbelanja  
kau pimpin tangan aku ketika melintas,
Suka marah bila aku bertindak kelam kelibut,
Aku suka bila kau tangkap gambar dan aku menjadi model. Haha.
Sebab tangan kau ada seni,
Kau tak lokek bila diminta bantuan.
kau bertindak tegas bila aku buat keputusan yg ntah pehapa,
Cukup lah , tanak bodek kau  lebih lebih.
sebab mesti kau dah blushing tahap pink siap ada gliter kan ?
habis semua gambar buruk kita aku upload :p




terima kasih banyak untuk ini ,birthday gift aku :')
pandai kau buat sendiri kenn, cehh . hehe.


Okay, wanie hasan my pengkid yang dah ada boyfie.
Ini entry khas untuk kau.
Sebab apa?
sebab aku rindu sama kau.

Rindu ibu kau jugak paling penting rindu adik aku (yo yo wassup!) :D


tiba tiba teringat bos selalu cakap,
"korang dah macam pakwe makwe aku tengok"
HAHA.
Terima Kasih Wanie untuk entry yang ini MEH KLIK SINI :)

Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment