Pages

Friday, June 29

Ballon~

aku termangku seketika,
alangkah indahnya jika aku berada di kelompok ini,







dahulu,
melihat warna warni buat aku terpukau,
merengek minta dibelikan,
lalu si ayah mengikut kehendak si kecil,
ketawa suka bila kehendak diikutkan,
memegang erat tali takut terlepas,
di bawa kemana ketika bersiar,
entah macam mana tanpa sedar,
aku terlupa tentang tali yang dipegang,
aku terlepas,
warni warni mula terbang tinggi,
ku lompat demi dapatkan semula,
semakin tinggi, semakin jauh.

aku mula mahu menangis,
menangis kerana kepunyaan aku pergi,
pergi tak kembali,
tapi aku mula tersenyumm,
tersenyum melihat ia pergi,
pergi dengan kebebasan dan kecantikan.
:')

bulan ramadhan semakin dekat, semoga kita semua dapat jumpa bulan ramadhan, Ameen .
psst,dah ganti puasa belum ? hehe

7 comments:

  1. insyaAllah..moga kita sempat melalui ramadhan kali ini.akak x perlu ganti, tahun lepas posa penuh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama aryan. InsyaAllah Ameen :)
      eyh, kita samalah, tahun lepas dapat puasa penuh jugak for the first time :D sep sikit ! heheh

      Delete
  2. follow awk...

    hehe..

    p/s: sy suke belon!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, kita follw awak balik okay :)
      sama samalah kita suka. hehe!

      Delete
  3. Awesome blog. I enjoyed reading your articles. This is truly a great read for me. I have bookmarked it and I am looking forward to reading new articles. Keep up the good work! python training in noida

    ReplyDelete