Pages

Thursday, July 12

Cuti oh cuti


Tujuan gambar ini diletakkan memang tidak sesuai untuk di suai padankan dengan tajuk diatas. Mungkin tajuk itu sesuai bersama gambar aku dok bersantai di tepi pantai atau bershopping di mall atau melepak membuang masa atau segala atau lagi. Manakala gambar tersebut mungkin sesuai jika tajuk nya seperti ‘aku rajin’ atau ‘ini dia barangnya’ atau ‘apakah yang ingin aku lakukan?’ atau segala atau lagi. Maaf, aku mengarut membuang masa.

Sebenarnya inilah dia ketika dimana aku ada mood nak siapkan report waktu cuti. Sebelum mula menaip aku mula mengambil mood dengan menikmati aiskrim kacang merah. Sedap nya aku tak tipu. Lagi sedap dari magnum, cornetto, mat kool atau solero. Korang cubalah. Sungguh aku tak tipu.

Nampak tak kelazatan dia disitu? Dipenuhi kacang merah merun. Ouhmai nikmat. Kini aku menaip sambil terliur.
Okay, untuk report yang sudah aku siapkan aku nak ucapkan terima kasih banyak pada senior dan kawan kawan yang banyak membantu. Terutama untuk Sharlyn Ershad Bt Ridhwan, my bestfriend merangkap jiran sebelah rumah. Haha.. Most thank you sha!
Korang korang, doakan aku cemerlang ye untuk report ni. Hehe. Assalamualaikum.


4 comments:

  1. Ice cream favorite satu family aku. HAHA :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah, mesti beli sekotak simpan dekat peti ais atas. nikmati di kala musin terik.

      Delete
  2. hahahha, terima kasih banyak mal. nasib baik kau jumpa pendrive aku yg tertinggal.
    sungguh careless aku boleh tak perasan. kelam kabut punya pasal -..-

    ReplyDelete